Segui u cuntinutu
Ok Riforma di piscina

Tecnica di RCP in piscine: manuvri di rianimazione cardiopulmonari

Tecnica di RCP in piscine: manuvri di rianimazione cardiopulmonari. Piscina sicura, amparà à reagisce è fà i primi aiuti.

Tecnica CPR in piscine
Tecnica CPR in piscine

En Ok Riforma di piscina di a categuria di cunsiglii di sicurezza in piscina Vi presentemu una entrata nantu à: Tecnica di RCP in piscine: manuvri di rianimazione cardiopulmonari.

Tecnica di RCP in piscine: manuvri di rianimazione cardiopulmonari

piscina cpr
piscina cpr

Piscina sicura: Amparate CPR è tecniche di primu aiuti

Chì hè CPR?

Pigliate un cursu di CPR in piscina

cpr safety baby pool
cpr safety baby pool

CPR hè a risuscitazione cardiopulmonar. Una tecnica medica d'urgenza in a quale l'esecutore prova di migliurà a respirazione di a persona chì soffre cù compressioni di pettu è respirazioni di bocca.


Amparate CPR è e cumpetenze basiche di salvezza in acqua.

piscina di primi aiuti cpr
piscina di primi aiuti cpr
  • Daveru, hè essenziale per avè cunniscenze basi per pudè affruntà un accidentu in a piscina, cumu per risponde in una emergenza senza corre u risicu di affucà.
  • In verità, sta prucedura deve esse amparata da tutti, postu chì aumenta e probabilità di sopravvivenza di a persona chì si affuca..
  • Inoltre, sta tecnica hà salvatu un gran numaru di vita, soprattuttu in piscine è spiagge.
  • E, in più di questu, hè una manuvra assai faciule chì ancu i zitelli ponu fà.

Cunsiglii per prevene u zitellu affucà in piscine

piscina di ragazza di risuscitazione annegante
piscina di ragazza di risuscitazione annegante

Piscina sicura per i zitelli chì impediscenu l'annegamentu di i zitelli

L'affucamentu hè unu di l'accidenti più serii di a zitiddina, perchè pò causà a morte o sequele significative.

Ci hè parechje misuri per minimizzà i risichi, ma u più impurtante hè a tutela di u zitellu da un adultu è cunnosce e tecniche di primi aiuti per pudè agisce rapidamente se ne necessariu.

U duttore Carles Luaces, capu di u Serviziu di Urgenza Pediatrica in l'Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, ​​​​spiega e misure principali chì duvemu piglià per evità di affucà è ci ricorda chì i risichi ùn deve esse micca sottovalutati, postu chì troppu acqua ùn hè micca necessariu. perchè u zitellu pò affucà.

Piscina sicura per i zitelli chì impediscenu l'annegamentu di i zitelli

Cumu agisce in casu d'affucamentu secondu DOVE si faci l'accidentu

Piscine municipale affucatu zitellu
Piscine municipale affucatu zitellu

Cumu agisce in casu d'affucamentu s'ellu si trova in una piscina publica o comunitaria

  • ,Prima di tuttu, purteremu sempre a persona affettata fora di l'acqua è poi faremu una manuvra di risuscitazione s'ellu ùn hè micca in cundizioni, è dopu, u più prestu pussibule, avvisà u salvatore in carica, postu ch'ellu hà da agisce in modu prufessiunale. a faccia di a situazione.
Iè Cumu agisce in casu d'affucamentu s'ellu si trova in una piscina publica o cumunità s'ellu ùn ci hè micca serviziu di surviglianza
  • In questu casu, Appena avemu fattu a vittima fora di l'acqua è avemu applicatu i primi aiuti, a priurità serà di chjamà u telefuninu d'urgenza (112).) è più tardi continueremu à realizà u suppostu sollievu mentre arriva l'assistenza medica.

Primu aiutu in casu di annegamentu in piscina

Piscina di primi aiuti
Piscina di primi aiuti

Assistenza in casu di annegamentu in piscina

Se vi trovate in un casu di annegamentu, duvete valutà a vostra cuscenza è a respirazione per sapè s'ellu si trova in arrestu cardiorespiratoriu è poi eseguisce u manovre di rianimazione cardiopulmonare o CPR destinata à mantene u cervellu ossigenatu mentre ghjunghjenu i prufessiunali.

In questi casi a chance di survival hè assai più altu (in rispettu à l'altri casi di CPA cum'è quelli causati da un attaccu di cori o un accidente di trafficu) postu chì i neuroni piglianu più tempu per mori per via di a bassa temperatura di u corpu. Hè ricumandemu chì s'è vo avete passatu menu di 2 ore sottu à l'acqua, i manuvri sò pruvati. Ci sò stati avvenimenti di persone chì sò stati sottu à l'acqua per più di 40 minuti è anu sappiutu à rinviviscia. Eccu ligami per parechji casi:

ma A prima cosa hè di caccià a persona fora di l'acqua. Sè vo pudete fà in modu sicuru, fatelu voi stessu, porta sempre cun voi un apparatu di flottazione (una barca, una stuoia, una giacca di salvezza...) è s'ellu ùn u vede chjaramente, ùn entre micca, dumandate à l'altri. pirsuni per aiutu è chjamate u 112. Ùn risicate micca, Ci sò digià parechji casi di affucazione di e persone chì andavanu à fà un salvata in acqua :

Prestazione di annegamentu in piscina

Cumu agisce in a risuscitazione di una piscina affucata

prestazioni di annegamentu di piscina
prestazioni di annegamentu di piscina
  1. U primu passu hè di verificà u livellu di a cuscenza, pruvucà stimuli sensitivi per vede s'ellu reagisce.
  2. Siconda, sè ùn reagisce micca, verificate s'ellu respira, eseguite una estensione di u collu per apre a via aerea è avvicinate l'arechja vicinu à u so nasu è fighjate u so pettu. Se ùn senti micca nunda, a persona hè in PCR.
  3. Avà duvete fà 5 ventilazioni bocca à bocca, aprendu e linee è clamping u nasu. U scopu hè di elevà rapidamente u livellu di l'ossigenu in u sangue. Queste respirazioni sò chjamate respirazioni di salvezza perchè sò qualchì volta abbastanza per annunzià l'arrestu. In particulare in u casu di i zitelli.
  4. Allora 30 compressioni forte in u centru di u pettu, in u sternu, cù e duie mani, brazzi ben allargati è perpendiculari à a terra è aiutanu cù u pesu di u vostru corpu. Hè normale chì cù l'acqua di massaggio cardiaca esce da a bocca postu chì i pulmoni sò ancu cumpressi è questi ponu esse chini d'acqua. Inclinate a testa per chì l'acqua esce.
  5. Dopu, fate 2 ventilazioni di novu è cuntinuà cù cicli di 30 compressioni è 2 respirazioni finu à chì l'aiutu ghjunghje.
  6. S'ellu ci hè un desfibrillatore, dumandate è mette appena l'avete. Pigliate a persona à una zona secca è secca u so pettu bè prima di applicà i parche.

CPR infanti è zitelli (menu di 8 anni)

CPR i zitelli è i zitelli: salvu da a piscina affucata

  • Se a persona affucata hè menu di ottu anni, duvete cunnosce e sferenze prima di manuvre di risuscitazione. Pudete vede in u seguente video
CPR i zitelli è i zitelli: salvu da a piscina affucata

CPR per adulti

Adulti CPR: salvu da l'annegamentu di a piscina

Adulti CPR: salvu da l'annegamentu di a piscina

Primu aiutu in a piscina: aduprà un desfibrillatore

Primu aiutu in a piscina: cumu utilizà un desfibrillatore